INDIVIDUALNI RAZGOVORI S UČENICIMA

DOI: https://doi.org/10.58584/2490-3752.206.3.2.45

Autor

Edina Tokić, prof.

Sažetak

Radom se aktualizira pitanje strukture individualnih razgovora. Odgajatelju stoji na raspolaganju niz metoda, kako bi njegov rad bio kvalitetan i produktivan. Pod metodom razgovora podrazumijeva se individualni pristup odgajatelja učeniku. Postavlja se čitav niz pitanja o tome kako na što bolji način iskoristiti vrijeme tokom razgovora s učenikom: koji je optimum trajanja razgovora, kojim temama se baviti tokom razgovora, koji je cilj razgovora i da li postavljati različite ciljeve za svaku školsku godinu, kako pratiti napredak učenika, uz pretpostavku da su mu dati zadaci koje treba obaviti u periodu između dva razgovora, te koji je preporučeni vremenski razmak između dva razgovora. U radu su dati odgovori na neka od navedenih pitanja. S obzirom na to da je razgovor vid komunikacije, u radu je elaborirano i pitanje verbalne i neverbalne komunikacije.